B2B-Shop, Sichtbarkeit erst nach Benutzerprüfung und Login

• KAPA
  • KAPA's Avatar Topic Author
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Thank you received: 0

KAPA created the topic: B2B-Shop, Sichtbarkeit erst nach Benutzerprüfung und Login

Hallo,
da ich nicht weitertesten kann, frage ich jetzt mal direkt:
Ich benötige einen Shop, den ich in Joomla einbinde, der aber erst nach einem Login und entsrechender Benutzerfreigabe durch den Admin sichtbar ist.
Ohne freigeschalteten Zugang dürfen weder Artikel noch Preise sichtbar sein oder nach Außen gelangen. Das muss auch absolut sicher gewährleistet sein.

Ist das mit Breezingcommerce umsetzbar und wie genau ist die Vorgehensweise?

Es grüßt aus dem deutschen Ruhrpott

Der Klaus

Sofern nicht anders angegeben:
Joomla aktuellste Version, Breezingforms PRO aktuellste Version, Breezingcommerce aktuellste Version, Template aktuellste Version!
Support gekauft: JA! :-)
  • Thank you received: 667

tomeperica replied the topic: B2B-Shop, Sichtbarkeit erst nach Benutzerprüfung und Login

Sry for late answer can you pls post a question on English, if thats not the problem, we currently dont have German speaking supporter.

Regards,
Tome

Regards,
Tome
==========================================
Need to renew Pro Support?
Buy Here!
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
Support Crosstec and get ALL EXTENSIONS and professional support for just $5
Here!
  • Thank you received: 1

C3zehn replied the topic: B2B-Shop, Sichtbarkeit erst nach Benutzerprüfung und Login

Hallo Klaus,
ich weiß ja nicht ob ich hier antworten darf aber das kannst Du doch generell über die Bnutzersteuerung von Joomla lösen. Mit Template zuordnung und nur Regisitreierte
Dann kann das auch der Shop :-)
  • Thank you received: 667

tomeperica replied the topic: B2B-Shop, Sichtbarkeit erst nach Benutzerprüfung und Login

Thank you C3ZEHN for answering ;)

Regards,
Tome

Regards,
Tome
Need to renew Pro Support?
Buy Here!
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
Support Crosstec and get ALL EXTENSIONS and professional support for just $5
Here!
The following user(s) said Thank You: C3zehn
  • KAPA
  • KAPA's Avatar Topic Author
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Thank you received: 0

KAPA replied the topic: B2B-Shop, Sichtbarkeit erst nach Benutzerprüfung und Login

Hallo C3ZEHN, soweit ist das alles schon über die Benutzersteuerung machbar.

Die Frage stellt sich hier nur, ob dann die Direktlinks auch geschützt bleiben. Das konnte ich bisher mit meinen Tests nicht hinbekommen.

Es grüßt aus dem deutschen Ruhrpott

Der Klaus

Sofern nicht anders angegeben:
Joomla aktuellste Version, Breezingforms PRO aktuellste Version, Breezingcommerce aktuellste Version, Template aktuellste Version!
Support gekauft: JA! :-)
Time to create page: 0.072 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here