SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found

• KAPA
  • KAPA's Avatar Topic Author
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Thank you received: 0

KAPA created the topic: SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found

Hallo zusammen,
ich habe mich heute mal ans Experimentieren mit Breezingcommerce gemacht, da ich auf der Suche nach einer B2B-Commerce-Lösung bin.

Dazu habe ich mir ein einfaches Leeres Joomla aufgesetzt und auf die aktuellste Version upgedated. Mit dem Leitfaden für Ersteinrichtung bin ich nicht wirklich glücklich, also habe ich mir einfach mal ein Produkt angelegt, eine Kategorie, das ganze veröffentlicht und los gings. Mehrfaches Bearbeiten des Produkts war auch immer möglich.
Danach habe ich etwas mit Menüs gespielt, Rechte auf alles gegeben, alle Plugins geladen und aktiviert und wollte endlich mal ein Produkt "anbieten".

Im Menüpunkt "Kategorie" habe ich dann auch meine Kategorie zugeweisen, aber mein Produkt war dort nicht drin. Also wollte ich im Produkt schauen, was es da noch anzupassen gibt, veröffentlicht war es, eigentlich alles richtig und als ich das Produkt bearbeiten will, kommt das hier:

SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found: 1146 Table 'd0271c66.cj1ah_facileforms_forms' doesn't exist

OK, dachte ich mir, es ist kaputt, also habe ich es gelöscht und wollte es neu anlegen.
Es kommt immer wieder dieselbe Fehlermeldung. Ich kann keine Produkte mehr anlegen.

Was ist jetzt zu tun?

Es grüßt aus dem deutschen Ruhrpott

Der Klaus

Sofern nicht anders angegeben:
Joomla aktuellste Version, Breezingforms PRO aktuellste Version, Breezingcommerce aktuellste Version, Template aktuellste Version!
Support gekauft: JA! :-)
  • KAPA
  • KAPA's Avatar Topic Author
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Thank you received: 0

KAPA replied the topic: SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found

Eine Antwort oder zumindest eine Reaktion wäre nach der Zeit toll.
Mir läuft die Zeit weg. :-(

Es grüßt aus dem deutschen Ruhrpott

Der Klaus

Sofern nicht anders angegeben:
Joomla aktuellste Version, Breezingforms PRO aktuellste Version, Breezingcommerce aktuellste Version, Template aktuellste Version!
Support gekauft: JA! :-)
  • Thank you received: 329

lovre replied the topic: SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found

Hi,

sorry for the late answer, but we are low on German speaking staff so if you could translate your question you would get help faster. Please let us know if this is possible.

Regards,

Lovre

Support Crosstec and get ALL EXTENSIONS and professional support for just $5
Here!
===========================================
Need to renew Pro Support?
Buy Here!
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
Time to create page: 0.060 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here