BreezingForms funtioniert nicht wirklich

• manuel68
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Thank you received: 0

manuel68 created the topic: BreezingForms funtioniert nicht wirklich

Guten Abend
habe heute BreezingForms 1.9.0 build 922 gekauft und die über meine alte Version installiert. Das im Paket mitgelieferte Plugin habe ich auch neu installiert. Seither funktionieren aber meine Formulare nicht mehr. Habe auch das Use IFrames auf Yes oder No umschalten probiert. Leider ohne Erfolg. Mein Syntax { BreezingForms : car_chiasso } sollte auch korrekt sein da es in der alten Version funktioniert hat. Bin mit meinem Latein langsam am Ende und wollte fragen ob jemand mir vielleicht irgend jemand einen Tipp geben kann was ich noch probieren könnte. meine Seite: fcztigers.ch. Joomla Version 3.6.5
  • Thank you received: 1

C3zehn replied the topic: BreezingForms funtioniert nicht wirklich

Hallo,

also bei mir ging es gerade zumindest konnte ich senden :-)
und die Kopie kam bei mir auch an
hast du mal den Cache bei Joomla geleert?
das einzigste was mir aufgefallen ist, ist dass die Hilfe Texte nicht schön aussehen

aber du hast da sauch im Falschen Forum geschrieben das gehört in Breezing Forms nicht in Commerce
LG
Andy
  • manuel68
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Thank you received: 0

manuel68 replied the topic: BreezingForms funtioniert nicht wirklich

Hallo C3zehn
ist mir nicht aufgefallen das ich im falschen Forum bin.
Doch zu meinem Problem. Habe bemerkt dass meine Daten nicht in der Datenbank gespeichert werden. Ist alles leer. Habe unter Einstellungen, Erweiterte Einstellungen Speichern in der Datenbank eingegeben. Aber trotzdem bleibt die Datenbank leer. Cache habe ich auch schon paar mal geleert ohne Erfolg. Habe auch schon meine gekaufte Version deinstalliert und wieder neu installiert inkl. Plugin für die Anzeige im Content. Freigeschaltet aber immer noch ohne Erfolg. Habe echt keine Ideen mehr.
Gruss
Manu
Time to create page: 0.063 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here