Breezingcommerce Beta - Produkte erfassen

• DeniseS
  • DeniseS's Avatar Topic Author
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Thank you received: 5

DeniseS created the topic: Breezingcommerce Beta - Produkte erfassen

Hi zusammen,
Danke vielmals für die Beta die uns ermöglicht hat die kostenlosen Downloads zu organisieren. Seit der Beta stelle ich nun vermehrt Probleme fest, da wir aber auch den Server gewechselt haben ist auch dies als Ursache nicht auszuschliessen. Ich habe das schon im bestehenden Beitrag erfasst, habe mich jetzt aber entschieden einen neuen zu eröffnen, da ich nicht weiss in wie weit das noch verfolgt wird.
This message contains confidential information

Wir können keine neuen Produkte erfassen. Fehler
Unknown column 'product_images_plugin' in 'field list' SQL=INSERT INTO ...

Zudem kommen die Bestätigungsmails mit Fehlern rein. Beispiel:
Serie²

Notice: Undefined property: stdClass::$attributes_invoice in /webhome/konfbild.ch/www/administrator/components/com_breezingcommerce/assets/templates/invoice/invoice_tpl_html.php on line 269
Schnellerfassung Serie²
Motivnummer:
c414

Danke für eure Unterstützung.
Viele Grüsse
  • Thank you received: 1074

pedro81 replied the topic: Breezingcommerce Beta - Produkte erfassen

Hallo Denise!

ich habe gerade BC wieder installiert und kann ich wieder neue Produkte erstellen und speichern :)

Schöne Grüße aus Köln.

Regards,
Pedro
=========================================Need to renew Pro Support?
Buy Here!
===============================================
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
Follow us on Twitter
==============================================
  • DeniseS
  • DeniseS's Avatar Topic Author
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Thank you received: 5

DeniseS replied the topic: Breezingcommerce Beta - Produkte erfassen

Hallo Pedro
Danke für den Support, die Fehler sind weg. Leider komme ich mit den Downloadprodukten wirklich nicht klar und bin jetzt wieder bei der ursprünglichen Problematik.

1.) Ein Downloadprodukt für 0.00 (für uns als Kontrolle, daher nicht einfach irgendwo auf der Site verlinkt). Kann ich nicht hinterlegen. Der Kunde bekommt kein Produkt zum Download, auch nicht nach der Bestätigung.
2.) Ok, dann hinterlege ich als Preis mit 0.01. Obwohl ich nicht möchte das ich das bestätigen muss, ist das ohne nicht möglich. Der Kunde bekommt eine Fehlermeldung, bei welchem er auf die Startseite "geworfen" wird, ohne das ich im Backend die Bezahlung bestätigt hätte, geht nichts. Was nicht ideal ist.
3.) Ich habe ein funktionierendes Produkt (zwar mit all den beschriebenen Einschränkungen, aber immerhin, USB-Stick Aktualisierung 2016) und kann kein zweites hinterlegen das auf die gleiche Weise funktioniert. Kann gut sein das ich etwas übersehe bei der Erfassung. Müsste ja fast so sein. Aber ich verzweifle weil ich keine Differenz finde. Es ist einfach nicht möglich das dieses zweite Produkte einem Kunden zum download zur Verfügung steht (USB-Stick Aktualisierung 2017)

Hast du da noch Ideen?
Ich geh als Workaround jetzt ein BreezingForm basteln...

Viele Grüsse aus dem Weinland.
Denise
Time to create page: 0.062 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here