downloadbare Produkte

• OnkelP
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Thank you received: 0

OnkelP created the topic: downloadbare Produkte

Hallo,
ich bin ganz neu hier und habe BreezingCommerce quasi ohne es explizit kaufen zu wollen dazu bekommen, was aber nicht uninteressant ist, da ich gerade auf der Suche nach einem passenden Shop bin.
Meine Frage bevor ich es installiere: Gibt es mit BreezingCommerce die Möglichkeit Files zum Download anzubieten? Ist sicher schnell beantwortet.
Vielen Dank schon mal.
  • Thank you received: 553

TheMuffinMan replied the topic: downloadbare Produkte

Hi,

ja, das ist auch bei uns so im Einsatz.

Man kann zwar derzeit die Dateien noch nicht per Email verschicken und es gibt noch keine autom. Mitgliedsverlängerung, aber Kunden können Mitgliedschaften kaufen und über die Downloads dann im persönlichen Bereich verfügen.

Gruss,
Markus

===============================================
Support Crosstec and get ALL EXTENSIONS and professional support for just $5
Here!
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
  • OnkelP
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

OnkelP replied the topic: downloadbare Produkte

Hi Markus,

vielen Dank für die superschnelle Antwort. Wie könnte man das z. B. für Musik-Downloads umsetzen? Da kann ich mir das mit der Mitgliedschaft nicht so richtig vorstellen. Der Kunde müsste ja ein Konto haben, von dem er sich seine zu unterschiedlichsten Zeiten gekauften Songs jederzeit wieder herunterladen kann. Wäre das machbar?

Gruß
Dirk
  • Thank you received: 553

TheMuffinMan replied the topic: downloadbare Produkte

Hi,

ja, gerade so funktioniert es ja. Im Grunde genauso wie hier. Du kannst eine Mitgliedschaft auch auf unendlich stellen, auch wenn es eigentlich nur ein Song ist.

Es gibt dazu ein BC Menu Item "Downloads", wo alle noch gültigen Downloads inkl. Kaufdatum aufgelistet sind.

Im Grunde ist der Ablauf für Downloads genauso wie hier bei Crosstec, da wir das ja auch verwenden.

Gruss,
Markus

Support Crosstec and get ALL EXTENSIONS and professional support for just $5
Here!
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
  • OnkelP
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

OnkelP replied the topic: downloadbare Produkte

Prima, vielen Dank. Dann werde ich mal ...
Gruß
Dirk
Time to create page: 0.046 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here