Übersetzung für Mailbetreff

• avit
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Thank you received: 0

avit created the topic: Übersetzung für Mailbetreff

Hallo,

ich versuche mich gerade an Breezing Commerce Lite und bin bis jetzt sehr begeistert. Allerdings sind einige wichtige Dinge nicht übersetzbar. Z.B. bekommt ein Kunde eine Mail mit dem Betreff "Receipt for your Order #..." oder der Shopbetreiber eine Mail mit dem Betreff "Notification about Order #..."

Ich habe die entsprechenden Zeilen in der Datei administrator/components/com_breezingcommerce/classes/CrBcCart.php gefunden und könnte diese anpassen.. Allerdings wäre es schöner, wenn die von vornherein in der jeweiligen Sprache vorhanden bzw. übersetzbar wären ;-)

Oder ist das in der Vollversion nicht so?

Beste Grüße
Avit
  • avit
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Thank you received: 0

avit replied the topic: Übersetzung für Mailbetreff

Hmm, ich wollte mal nachfragen, ob es eine Antwort für mich gibt. Ich würde mich ja gerne für das Produkt entscheiden und es auch kaufen, aber wenn die Antwort auf eine Erstanfrage schon so lange auf sich warten lässt, ist das irgendwie nicht sehr schön.

Um BreezingFormCommerce wirklich produktiv nutzen zu können, fehlen noch ein paar Dinge:
- Ich habe keine Möglichkeit gefunden, die Produkte zu sortieren, sie erscheinen im Frontend in der Reihenfolge, wie sie angelegt wurden.
- Im Backend wäre es schön, die Produkte nach Artikelnummer sortieren zu können und evtl. optional die Bilder auszublenden (die nehme doch recht viel Platz ein)
- einige Dinge sind nicht übersetzbar, ohne den Code direkt anzufassen (Stichwort: Mailbetreffs)
- Paypal Plus und weitere Bezahlmethoden wären schön

Ansonsten ist die Extension sehr gelungen, schön schlank und übersichtlich (wenn man das mit den Optionen mal verstanden hat..)

Gruß Avit
  • Thank you received: 553

TheMuffinMan replied the topic: Übersetzung für Mailbetreff

Hi,

sorry, Deine Message ist leider "untergegangen". Du kannst für jegliche Übersetzung das Override-Feature in Joomla verwenden. Siehe dazu bitte in Joomla => Extensions => Languages => Overrides.

Dort kannst Du danach filtern was Du übersetzen möchtest und es on-the-fly erstellen.

Gruss,
Markus

===============================================
Support Crosstec and get ALL EXTENSIONS and professional support for just $5
Here!
Satisfied?
Consider a membership!
Like us on Facebook
Time to create page: 0.060 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here