Anhänge innerhalb der Mail mit Link versehen

• Hinzmann
  • Topic Author
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Thank you received: 0

Hinzmann replied the topic: Re:Anhänge innerhalb der Mail mit Link versehen

*hüstl*
hat denn wirklich keine der Profis eine Idee?
Ist denn der Code so anders? :(
  • Hinzmann
  • Topic Author
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder

ich habe gerade Mad4Joomla Mailforms entdeckt. Da funktioniert das mit dem Anhang perfekt! Einfach toll!!
  • TheMuffinMan
  • Visitor
  • Visitor

TheMuffinMan replied the topic: Re:Anhänge innerhalb der Mail mit Link versehen

Hi,

der Facileforms 1.0 code funktioniert nicht mehr, weil es in Joomla 1.5 kein $mosConfig* mehr gibt.

Die beiden stellen tauschst Du in Deinem Fall am besten so aus wie hier beschrieben:

www.crosstec.org/forums.html?func=view&c...imit=6&start=12#5882

Das mit mad4joomla, gut, der hängt vielleicht den Webpfad automatisch dran, aber was meinst Du wie ich geschlagen werde wenn auf einmal statt dem vollen Pfad den Webpfad anzeige?

Ich versuche das im nächsten Release anders zu lösen.

Gruss,
Markus
  • Hinzmann
  • Topic Author
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder

danke für die schnelle Antowrt.
Also von mir würdest Du defenitiv nicht geschlagen werden, wenn mein Email-Formular die Anhänge mit als Email übermittelt ^^
Denn darum geht´s doch, oder??
  • TheMuffinMan
  • Visitor
  • Visitor

TheMuffinMan replied the topic: Re:Anhänge innerhalb der Mail mit Link versehen

ja, das geht ja im EasyMode ohne gross Plemplem, darum ja EasyMode ;)

Der classic ist halt was für die "Harten" :D
  • Hinzmann
  • Topic Author
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder

nagut, schade aber, daß anstelle dieser (mit Verlaub : sinnlosen) Kommentare nicht einfach die Lösung von dem "harten " kommt.

Wofür hab ich eigentlich die Gebühr bezahlt. Für diese Sprüche?
Der Easymode ist easy und so sieht er dann auch aus.
Sorry, aber das müsste man denn itte vorher noch schreiben. Gebühren bezahlen ja, aber nur für die, die sowieso alles wissen.
schade
Moderators: ForumSupporttomeperica
Time to create page: 0.082 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here