Mail Fehlermeldung nach Absenden

• micatvie
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor

micatvie created the topic: Mail Fehlermeldung nach Absenden

Hallo,

habe ein simples Formular zum Testen gebastelt, welches vorausgefüllt Name und Mail enthält. In einer Checkbox kann man noch eine Auswahl treffen.
Nach KLick auf Absenden erscheint immer eine Fehlermeldung

PHPMAILER_RECIPIENTS_FAILURE Enter your email address here

.
Danach erscheint das Popup über die erfolgreiche Formularübermittlung und nach Klick in diesem auf OK wird man zur Startseite umgeleitet.

Danach erhalte ich die Mail (etwas überladen mit Infos, daran arbeite ich noch) mit meinen Eingaben.

Es funktioniert somit alles, jedoch erscheint immer diese Fehlermeldung. Kann ich die zumindest unterdrücken, da ja sonst mit dem PHPMailer aller klappt?

Freu mich auf Hinweise...

lg Claudius
  • TheMuffinMan
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor

TheMuffinMan replied the topic: Re:Mail Fehlermeldung nach Absenden

hm, da scheint ein empfänger bei zu sein, dessen mail adresse nicht in ordnung ist. prüf mal bitte die admin-mails und ob du sonst noch "versteckt" irgendwo mails mit versendest.

bei einem grundsätzlichen mailproblem würdest du ausserdem gar keine mails empfangen, daher denke ich liegt das problem in "der ecke"
  • micatvie
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor

micatvie replied the topic: Re:Mail Fehlermeldung nach Absenden

Hi,

ich hab nochmal die Konfiguration aufgerufen und im Mailfeld

Voreinstellung Email Benachtichtigungs-Adresse

den Wortlaut

Enter your email address here

wieder entdeckt.
Hab nun ne Admin-Mail eingegeben, an die wohl nun jedes Mail zusätzlich ergeht.

Langer Rede kurzer Sinn: es funzt jetzt alles prima :-))

lg Claudius
  • TheMuffinMan
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor

TheMuffinMan replied the topic: Re:Mail Fehlermeldung nach Absenden

super!
Moderators: ForumSupporttomeperica
Time to create page: 0.060 seconds

New Icon Packs Category!

Crosstec is now offering icon packs.

If you are a paying subscriber, icon packs are automatically added to your account.

Check out our icon packs page!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Summer Sale!

50% discount on all of our extension subscription plans, templates and icon packs!

Get Your Subscription Here

News and Updates

Get informed about new downloads, updates and more in our News and Updates newsletter.

All Extensions Subscription

Get 1 year access to all of our current and future products and 1 year of professional support -- 99 for just 49! (Summer Sale)

No support per domain or website installation limits! Includes all of our current and future Joomla!® extensions, Joomla!® templates for the duration of your membership. This means, by purchasing an All Extensions Subscription you'll have it all covered!

Get it from here

3rd Party Discount - 25% Off

We help you to keep your costs under control. If you are a new member and purchased a form building tool from a different form vendor, then you'll get a 25% discount on our subscription plans.

How to receive the discount:

Send us a quick email to sales@crosstec.org with a proof of purchase (for example a paypal receipt), await payment instructions and enjoy your membership!

Live Support Chat Opened!

Join our Discord chat here to receive live support and talk directly to the team!

Community Reward

Help us to create new extensions and plugins! With only $5 you help us a lot and get unlimited download access to all of our products, professional support and even more. Get your reward now!

Read More Here